czwartek, 21 czerwca 2012

   Czasami nie ogarniam mojej szkoły. Na wszystkich lekcjach gadamy, mamy luz a na matmie? No oczywiście robimy zadania, normalną lekcję i o mało co nie mieliśmy zadania domowego. Pogoda cały czas okropna- pada i pada. Jutro zapowiada się dosyć fajny dzień- mało lekcji, po szkole czas ze znajomymi. Później już weekend i ostatnie parę dni do wakacji.W następną sobotę ma być wiejskie party z okazji powitania lata. Mam zamiar wybrać się z Agatką ( zapowiada się ciekawie) *.* Jestem taka podniecona tymi zbliżającymi się wakacjami. Mam nadzieję, że codziennie będzie ładna pogoda, aby ten czas spędzić bardziej aktywnie ( bez zbędnego koła *internet, tv, fb, jedzenie, fb* i tak w kółko) Ludzie nie przestają mnie zaskakiwać jak np. mój kolega, który narysował sobie dzisiaj mięśnie na brzuchu, wąsy i brodę. Uznajmy, ze to jest w miarę normalne. Wieczorem idę jeszcze biegać i ćwiczyć. Fuch Yea !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz