sobota, 29 grudnia 2012


  Nie będę robiła jakiegoś wielkiego podsumowania tego roku, ale wydarzyło się wiele sytuacji bardzo osobistych i w jakimś stopniu ważnych dla mnie. Ostatnie miesiące były chyba najbardziej wyjątkowe.
Przez ten okres przewijało się wiele osób. Mogłam dostrzec to, że nie zawsze jest tak, jak mi się wydaje. Osoby mają przeróżne charaktery, ale i tak na końcu uświadamiam sobie, z kim chce być w bliższych stosunkach. Są ludzie, którzy byli i będą ważni dla mnie, chociaż już nie uczestniczą w moim życiu, ale wniosły do niego wiele pięknych chwil. Mam wiele noworocznych postanowień, ale chyba takim najważniejszym jest, aby mieć dobre kontakty z innymi. Nie chce przez jakiś drobny błąd, stracić kogoś kogo mam blisko siebie, kogoś kto mi zawsze pomorze i wysłucha. Tak w skrócie, to chce uważać, doceniać i pielęgnować przyjaźnie i osoby, które mnie otaczają. 
Chyba nikogo nie zaskoczę, że kolejnym postanowieniem jest zmiana figury, ćwiczenia i te wszystkie duperele, na które tak długo się zbieram.
To było takie małe * podsumowanie* tego roku. :3
A tak poza tym, to jestem mega zmęczona całodniowym chodzeniem po sklepach i jazdą na łyżwach, ale chyba każdy by był. Być może jutro wpadnie Agatka ♥, a ja teraz uciekam spać.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz