poniedziałek, 17 grudnia 2012




 Nagle zaczęłam zauważać, że nie można przywiązywać się do ludzi, rzeczy ani sytuacji. Wszystko ma gdzieś swój koniec. Czasami nie wiem, czy dobrze robię, ale chce być po prostu szczęśliwa. Niekiedy trzeba zamknąć jeden rozdział w swoim życiu, aby zacząć coś nowego. Jest teraz okres magiczny, nadchodzą święta, więc może to dobry czas, aby wszystko zmienić. Chyba jednym z moich noworocznych postanowieniem będzie to, żebym przestała w końcu ukrywać co na prawdę czuję, bojąc się czyjejś reakcji. Podejmując jakąś decyzję, zawsze zadręczam się myślami, czy na pewno dobrze zrobiłam, ale teraz będę trzymać się zasady, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Mam pewne nowe cele, do których staram się dążyć i teraz to jest najważniejsze. Liczę, że w te święta mikołaj przyniesie mi szczęście i te skryte marzenia, które gdzieś tam we mnie siedzą. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz