piątek, 5 kwietnia 2013

Nienawidzę mojego życia, a dokładniej jego * organizacji *. Wszystko leży byle gdzie, niczego nie mogę znaleźć, wszędzie jest chaos i burdel ( dosłownie). Z resztą... nie ważne.
Dzięki mojemu bolącemu brzuchowi, w czwartek jakoś nie było mi po drodze do szkoły, ale spokojnie, wszystko odrobię jutro. Tak, muszę iść w sobotę do szkoły. Genialnie. 
Znowu zapomniałam o ćwiczeniach. Od niedzieli muszę do nich powrócić. Jak na razie, tak o to wygląda moje piękne, cudowne życie. 


14 komentarzy:

  1. EJ EJ TYCH ŁADNIUTKICH FOTECZEK NIE BYŁO WCZEŚNIEJ : **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EJ EJ, A TY SIĘ NIE PODLIZUJ <3

      Usuń
    2. JA SIĘ WCALE NIE PODLIZUJE NAJŚLICZNIEJSZA DZIEWCZYNO NA ŚWIECIE, JESTEŚ TAKA FAJNA, JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ANGIELSKIEGO BO JESTEŚ TAKA SUPER, MOJA NAJLEPSZA KUZYNKO NA ŚWIECIE ! LOFFKI ♥♥♥

      Usuń
    3. heheszky ;333

      Usuń
  2. Śpiesz się powoli *.- :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. AGATO, WIEM, ŻE JESTEM SUPER, A TY JESTEŚ KŁAMCĄ XD NO ALE TEŻ CIĘ KOCHAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. UHH AGI , MASZ TERAZ AŻ 8 KOMENTARZY !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, jaram się tym, jak nigdy XDDD chyba dzisiaj nie zasnę ;3

      Usuń