poniedziałek, 22 lipca 2013

JAROCIN

 Wszystkie pieniądze wydane na zapiekanki, stanie w ogromnej kolejce do toalety, ból gardła i pleców, podejrzewanie choroby, odciski na stopach, wyrzucona bransoletka. Czy było warto? - oczywiście, że tak. 

 



 


Łącznie poszłyśmy na jakieś 18 koncertów. Na większości z nich było tyle niesamowitej energii. Najlepiej bawiłam się na '' Hey, Hunter, Strachy na Lachy, Happysad '' Jednak każdy zespół wnosił na scenę coś innego - pozytywnego.






* Odgryzłam sobie pół mięsa *
* Mogłam mieć torebkę, a zjadłam pierogi * 
* Widziałem Cię na Woodstocku, jak leżałaś pijana pod sceną *
* Teraz takie włosy nosi się na Jarocinie? * 
* Dasz gryza? *
* Zaraz wyrzucę tego psa przez okno * 
* Dodam do tego soku grejpfrutowego cukru *
* Ten pies mnie zaatakował * 



Pomimo tego, że jestem strasznie zmęczona, wszystko mnie boli, to ani trochę nie żałuję, że tam byłam. Jeżeli będę miała szansę wrócić tam za rok, to zrobię to z chęcią. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz